منتديات تمريض مؤتة

 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 Handling Difficult Patients: Management Tools for Staff Preparedness

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير
المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 594
العمر : 30
الموقع : http://mufon.yoo7.com
العمل/الترفيه : ممرض
المزاج : غزال
أعلام الدول :
مزاجك اليوم :
المهنة :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 4013
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: Handling Difficult Patients: Management Tools for Staff Preparedness   الأحد 25 يناير - 20:29


Handling Difficult Patients: Management Tools for Staff Preparedness










By Richard Bryan and Linda Childers


* Publisher: HCPro, Inc.
* Number Of Pages: 172
* Publication Date: 2004-02-04
* ISBN-10 / ASIN: 1578393744
* ISBN-13 / EAN: 9781578393749
* Binding: Paperback



Product Description:

Here is a practical guide for nurse managers that will help them train
staff to deal effectively with patient populations that typically put
additional strain on healthcare organizations. Readers learn proven
strategies and examine best practices that show how to prevent patients
from becoming difficult and deal with those who do. The book provides
verbal and nonverbal techniques for de-escalating anger and preventing
difficult patients from becoming violent toward staff, case studies
from facilities that have found successful alternatives to use of
restraints, and assessment tools to better identify difficult patients.




DOWNLOAD




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Handling Difficult Patients: Management Tools for Staff Preparedness
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيفية اضافة بارتشن جديد او تقسيم الهارد في فيستا بدون برامج
» [3.0] VMware Tools for Smoothwall Express 3.0
» موسوعة المواقع السودانية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات تمريض مؤتة :: المنتدى التمريضي :: مكتبه الطبيه-
انتقل الى: